דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנוסע המתמיד- מעכשיו גם לחלל 

מאת    [ 19/08/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1708 פעמים ]

וירג'ין ידועה בקמפיינים הפרסומיים הלא שגרתיים שלה, אבל הקמפיין החדש המושק בימים אלה הוא ללא ספק יוצא דופן. הנוסע המתמיד שיצבור את מספר נקודות הסטטוס הגבוה ביותר בטיסות וירג'ין אמריקה עד אוגוסט 2013, יזכה בטיסה תת מסלולית לחלל במעבורת וירג'ין גלקטיק (Virgin galactic), חברת הבת של וירג'ין המתמחה בטיסות לחלל. הקמפיין מתוזמן במקביל לסדרה של קמפיינים פרסומיים חדשים שמשיקה החברה לרגל יום   השנה ה-5 להקמתה. "אף פעם לא היינו חברת תעופה קונבנציונלית, והענקת פרס יוצא דופן כמו טיסה לחלל, נראתה מתאימה לתגמול הלקוח הנאמן ביותר שלנו". אמר פיל סווארד, מנהל אמון הלקוחות בחברה.

פרסומים שונים, כולל באתר החברה, ציינו את שנת 2009 כמועד הראשון בו יוטסו תיירים לחלל באמצעות החלליות של החברה. בפועל נחשפה החללית רק בדצמבר 2009 וטיסות מסחריות טרם התרחשו (נכון ל-2012). עם כי וירג'ין הצהירה מתכננת את הטיסה התיירותית הראשונה לחלל ב-Spaceship2 במהלך השנה הקרובה. רישום מתעניינים בטיסות החלל החל באתר החברה כבר בשנת 2006, וניתן לשריין מקום בטיסות המאוישות לחלל תמורת תשלום מקדמה על חשבון מחיר הטיסה, האמור להיות כ - 200,000 דולר.

חברת וירג'ין גלקטיק מפעילה מספר נציגויות בעולם, לשיווק טיסות החלל המסחריות שלה. נציגויות החברה פועלות באירופה, איחוד האמירויות במפרץ הפרסי, יפן, הודו, אוסטרליה וניו זילנד. ב -4 בנובמבר 2007, הכריזה וירג'ין גלקטיק על תחילת הפעילות שלה בישראל. תחום הליבה של חברת וירג'ין גלקטיק הוא תיירות חלל מסחרית. עיצובים ראשוניים של חלליות המסוגלות להגיע למסלול הוצגו על ידי ברט רוטאן, מתכנן החללית של וירג'ין גלקטיק. תיירות חלל מסלולית תוכל להתבסס בין היתר על תחנות חלל מיוחדות פרי תכנון של חברת ביגלו-איירוספייס. בנוסף לטיסות חלל תת-מסלוליות, שוקלים בחברת וירג'ין גלקטיק לפתח חללית עם יכולת הגעה למסלול, וכמו כן להשתמש במטוס האם המיועד לנשיאת החללית, כמטוס נושא למשגר לוויינים אווירי שהחברה עוסקת בפיתוחו.

לחברי מועדון של וירג'ין אמריקה הקצרים במיילים אך מלאים במזומנים, ומעוניינים להגשים את חלום הטיסה לחלל, מציעה וירג'ין אופציה של קניית מיילים, כאשר התמחור עומד על סכום של 27 דולר לכל 30 אלף מייל. כך שטיסה לחלל תעלה בסך הכל 54 אלף דולר. סכום לא מבוטל, אבל זול באופן יחסי למחיר ההתחלתי שמפרסמת החברה באתר האינטרנט שלה, המתחיל מ- 200 אלף דולר. רק לשם השוואה, סוכנות החלל הרוסית גובה מנאס"א 63 מיליון דולר תמורת טיסה לתחנת החלל הבינלאומית. 

לכתבות נוספות, חדשות תעופה, מידע תירותי בינלאומי וחדשות תיירות הכנסו לאתר  www.ias.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב